امکانات ویژه هتل های کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش جزء یکی از هتل های تک ستاره جزیره کیش بوده و در بلوار دریا جزیره واقع شده است. این هتل از نظر قیمت یکی از ارزانترین هتل های کیش است. هتل قاصدک کیش در واقع یک مهمان پذیر است که دارای محیطی بسیار تمیز است و علاوه بر این، این هتل در موقعیت مکانی خوبی در تور کیش اردیبهشت قرار دارد و نزدیکی به بازارهای کیش نظیر: بازار زیتون، مرکز تجاری و بازار ونوس است و همچنین نزدیک اماکن تفریحی کیش نظیر: اسکله تفریحی کیش و پارک دلفین ها می باشد.

از جمله مزیت های هتل قاصدک کیش تمیزی اتاق ها، برخورد خوب کارکنان و قیمت ارزان و مناسب می باشد که مورد توجه گردشگران تور کیش تعطیلات عید نوروز 97 قرار گرفته است.

امکانات هتل قاصدک کیش:

لابی، رستوران، سوئیت، اینترنت، حمل و نقل، کافی شاپ، تاکسی سرویس در تور کیش بهار 97، نمازخانه، یخچال، تلویزیون، ماهواره، سرویس بهداشتی ایرانی و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل قاصدک کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل قاصدک کیش

 

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش یکی از هتل های سه ستاره خوب جزیره کیش بوده و در سال 1394 به بهره برداری رسیده است. این هتل از 40 اتاق و سوئیت در یک طبقه بنا شده است. هتل شایلی کیش در موقعیت خوبی قرار دارد و دسترسی آسان به دانشگاه صنعتی شریف و مرکز خرید ونوس که از ویژگی های خوب این هتل محسوب می شود و همچنین دسترسی آسان به ساحل و دریا و قرارگیری ساحل در محدوده دو کیلومتری از هتل می باشد و علاوه بر این فاصله هتل تا فرودگاه 7 کیلومتر و تا پارک دلفین ها 7.2 کیلومتر  در تور کیش فروردین می باشد. هتل شایلی کیش دارای رستورانی در طبقه اول با ظرفیت 150 نفر می باشد و همچنین دارای کافی شاپی در طبقه اول و ساعت کاری تمام وقت می باشد.

امکانات هتل شایلی کیش:

برخی از امکانات هتل شایلی برای پذیرایی از میهمانان تور کیش تعطیلات عید نوروز شامل: رستوران، کافی شاپ، برخورداری اتاق ها از امکانات رفاهی و بهداشتی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، تاکسی سرویس، روم سرویس، پذیرش تمام وقت، اینترنت رایگان در اتاق ها و لابی، سرو صبحانه در اتاق، خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان، خشکشویی، خدمات اتو، فضای سبز، لاندری، صندوق امانات و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل شایلی کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل شایلی کیش

 

هتل برج های طلایی کیش

هتل پنج ستاره برج های طلایی کیش در نوار ساحلی جزیره کیش بین میدان مرجان و پارس احداث گردید. این هتل در زمینی به مساحت 15350 مترمربع واقع شده است. هتل برج های طلایی کیش دارای 318 باب اتاق با تمامی امکانات رفاهی و اقامتی ویژه میهمانان تور کیش نوروز می باشد.

امکانات هتل برج های طلایی کیش:

برخی از امکانات هتل برج های طلایی کیش شامل: رستوران، کافی شاپ، مهد کودک، خدمات عمومی مانند بانک، سوپر مارکت، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و ایروبیک، سالن بیلیارد، تاکسی سرویس، سالن کنفراس و همایش، لابی مرکزی با طراحی خاص، برق اضطراری و سیستم اطفای حریق، سیستم سرمایش  Spilet Unit به طور مستقل در تور کیش فروردین 97، دوربین مدار بسته، آنتن مرکزی، دو استخر روباز مشرف به دریا، یک استخر مسقف در طبقه منفی یک، فضای سبز و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل برج های طلایی کیش: 02142632 - 88530609

 

 هتل برج های طلایی کیش

 





:: برچسب‌ها: امکانات ویژه هتل های کیش,رزرو بهترین هتل های 5 ستاره کیش,تور کیش خوب,رزرو تور کیش و بلیط کیش,معرفی تور کیش,نرخ مناسب تور کیش,تور های لحظه آخری کیش,بهترین قیمت تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 10515
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی